poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Todojutra: Z wieprzem lub osłem soft

          Nie będę ponownie prawił wywodów o zapieksach w Katowicach. Szybko zwięźle i na temat. Przyszła pora przetestować kolejną zapieksownię. Tym razem wypadło na Todojutra. Malutki lokal przy Mariackiej 17 w których jeszcze niedawno można było kupić fastfoody rodem z lat 90. Bardzo przyjemne wnętrze, neon, niesztampowe nazwy zapieks. Podoba mi się.
          Do dyszki kupimy wszystkie małe zapieksy i 2 duże. Wiadomo, że padło na prawilny rozmiar. Duża 'z wieprzem czy osłem soft': szynka/pepperoni, sos, ser. Równa dycha. Przed odbiorem odpowiadam na serię pytań: szynka czy pepperoni; jasne pieczywo czy ciemne; rukola czy zielona cebulka. O ile pierwsze z nich było oczywiste o tyle 2 kolejne mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły. Zapiekanka wylądowała w moich łapach po jakichś 5 minutach. Szybko i sprawnie. Jeśli chodzi o meritum, czyli smak to powiem bardzo krótko - pyszna! Ciemne pieczywo graham chrupiące jak należy (nie za mocno), bardzo smaczny sos pomidorowy, pełna smaku żółta gouda w ogromnej ilości i na pepperoni na górze. Dodatkowo własnoręcznie (mniemam po smaku) robione sosy meksykański i delikatny czosnkowy (do wyboru był jeszcze keczup i sos bazyliowy). Na koniec rozmiar - ponad 40cm. Niemało. Kawał dobrej zapiekany!
          Zdecydowanie polecam 'z wieprzem czy bez soft' z todojutra. Tak jak pisałem wcześniej nie jestem jakimś szczególnym fanem zapiekanek, ale patrząc na nie kategorią wyłącznie ich samych to ta którą zjadłem była bardzo dobra. Będąc na początku Mariackiej warto zerknąć za rusztowania na środku ulicy, bo właśnie tam znajduje się todojutra i coś szamnąć. Nadal nie przekonałem się do końca do zapieks i wybrałbym każdy inny fastfood nad nie, ale muszę przyznać, że jak na to danie to ta dzisiejsza była pyszna.


Wynos:Tak
Dowóz: Nie

Sposób podania
Zapieksa na kartoniku. Standard
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Wygląd dania

Brązowe pieczywo, cały wierzch zapieksy zawalony serem, na tym pepperoni, 2 sosy własnego wyboru i zielona cebulka. Całkiem ładnie z małym minusem za niestarannie rozlany sos.
[] [] [] [] [] [] [] [] _ _ 8/10

Smak

Zadziwiająco dobrze. Przemówiły do mnie dodatki mojego wyboru: ciemne pieczywo, sos meksykański i czosnkowy i zielona cebulka. 'Środek' tak samo dobry. Prawilnie!
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Stopień najedzenia

Fest mocno. Ciemne pieczywo mnie zapchało całkowicie.
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Średnia: 9,5/10









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz