środa, 4 lutego 2015

KAFEJ: Bajgiel

          Po moich ostatniej wizycie w KAFEJu gdzie jadłem przepyszną bagietę (która zdobyła u mnie dychę) postanowiłem się tam wybrać jeszcze raz. Znowu się nie zawiodłem. Generalnie KAFEJ wyrasta na mój ulubiony lokal na mieście gdzie nie dość, że mają przepyszną kawę i ciasta, to jeszcze można fajnie i tanio zjeść. Może kolejna knajpka gdzieś bliżej ul. Kościuszki, co KAFEJowcy?
          Nie chciałem znowu jeść bagiety, więc od razu na starcie zapytałem czym innym niż bagieta najem się najbardziej. Zaproponowano mi Bajgiel. Bajgle kojarzą mi się wyłącznie z Nowym Jorkiem gdzie są tak popularne i tak samo sprzeawane na ulicy jak obwarzanki w Krakowie,  więc bardzo mnie zdziwiła wersja podania w KAFEJU: z omletem, szynką parmeńską, pomidorem i serem śmietankowym. Zabrzmiało dobrze więc się na to zdecydowałem. Równa dycha do zapłacenia. Czekałem na niego bardzo krótko, z 5-7 minut. Dostałem talerz na na nim był był bajgiel z wszystkimi wymienionymi wyżej składnikami w środku. Wyglądało super. Smakowało dokładnie tak samo. Widać, że knajpa się bardzo stara aby ich jedzenie było na wysokim poziomie (relatywnie do ceny oczywiście). Jedną z moich ulubionych cech żarcia w KAFEJu jest fakt, że składników w daniu jest po prostu dużo. Nie oszczędzają tam ani na pomidorze ani na szynce ani na niczym innym. Omlet był puszysty i dobrze przyprawiony. Sam bajgiel świeży i chrupiący. Aż minimalnie za bardzo chrupiący. Pieczywo się trochę łamało i skórka była lekko za twarda. Bagieta tutaj wygrywa. Drugim malutkim minusem był sam kszta łt bajgla przez którego dziurę w środku wylatywał serek śmietankowy. Jednak całokształt dania i jego smak rekompensuje te niedociągnięcia.
          Tak jak napisałem jestem wielkim fanem KAFEJa i polecam go każdemu. Bajgiel był przepyszny i na pewno wpadnę tam jeszcze popróbować innych rzeczy które podejrzewam będą tak samo dobre.


Wynos: ?
Dowóz: ?

Znowu zapomniałem zapytać.

Sposób podania
Danie wyglądało ślicznie. Sam bajgiel jak i talerz były dodatkowo przystrojone kiełkami.
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Wygląd dania

Ciekawe połączenie tej formy pieczywa ze składnikami w środku. W dziurze bajgla leżały pomidory i kiełki które opierały się na omlecie pod nimi. Ciekawie, kolorowo i estetycznie. Minusik za serek wylewający się od spodu
[] [] [] [] [] [] [] [] [] _ 9/10

Smak

Pycha. Mały minusik za minimalnie suchawego bajgla
[] [] [] [] [] [] [] [] [] _ 9/10

Stopień najedzenia

Ledwo co dojadłem całego. Bardzo sycący
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Średnia: 9,5/10











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz