środa, 21 stycznia 2015

Baron Makaron: Tosty XXL

          Dzisiaj bardzo krótko i nieprzyjemnie. Baron Makaron przy Jagiellońskiej już tutaj gościł i to z całkiem niezłą notą. Zachęcony całkiem niezłym makaronem z poprzedniej wizyty wybrałem się tam na śniadanie (serwują je do 11:00). Padło na 'Tosty XXL' za 5,5zł. Do wyboru z mozzarella i suszonymi pomidorami, mozzarella i polędwicą łososiową oraz z fetą i świeżymi pomidorami. Wymieszałem sobie mozzarellę i świeże pomidory.
          Żarcie dostałem po kilku minutach. Może zacznę od plusów, będzie szybciej. Tosty były ciepłe i mozzarella się bardzo ładnie ciągnęła. Koniec. Wszystko inne było po prostu fatalne. Po pierwsze dostałem tosty z ciemnego pieczywa którego nienawidzę na ciepło (na zdjęciu na ich fb są zaprezentowane na jasnym). Po drugie, jak widać tosty były grubości papieru. Po trzecie, pieczywu nie było w ogóle chrupie, a raczej rozmiękczone od własnej pary spod spodu. Po czwarte, nie wiem dlaczego nazywają się XXL, ale od normalnego, sklepowego pieczywa tostowego jakoś szczególnie nie odbiegały rozmiarem. Po piąte (i najgorsze), sam wkład czyli mozzarella i pomidory nie były przyprawione kompletnie niczym! Nie wyczułem nawet pieprzu czy soli. Całkowicie bez smaku. Na domiar złego, tosty zostały podane z ketchupem marki Tortex, czyli podobnej klasy co Aro. Ja rozumiem, że wiele się nie można spodziewać za taką cenę, ale bez najmniejszego zastanowienia zapłaciłbym złotówę więcej za sól, pieprz i oregano w środku i białe pieczywo na zewnątrz. O daniu chciałem jak najszybciej zapomnieć od razu po zjedzeniu.
          Lubię Barona. Makarony jadłem już tam parę razy i zawsze mi jako-tako smakowały. Plus po prostu wystrój samej knajpy mi się bardzo podoba (no i mam tam blisko). Nie mniej jednak po mojej śniadaniowej przygodzie w tym miejscu, na pewno już nigdy się tam przed 11 nie wybiorę.

Wynos: Tak
Dowóz: Tak (od 11:00 do 16:00 w wyznaczonej strefie)

Sposób podania
Tosty leżące obok siebie i ketchup w małej miseczce. Nic szczególnego ale schludnie
[] [] [] [] [] [] _ _ _ _ 6/10

Wygląd dania

Liczyłem na białe pieczywo tak jak na zdjęciu. Myślałem również, że składników w środku będzie na tyle, że tosty będą grubsze niż zaprezentowane 0,5cm
[] [] _ _ _ _ _ _ _ _ 2/10

Smak

Przemilczę
[] _ _ _ _ _ _ _ _ _ 1/10

Stopień najedzenia

Nawet jak na śniadanie był bardzo słaby (pomimo XXL w nazwie)
[] [] [] _ _ _ _ _ _ _ 3/10

Średnia: 3/10










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz