środa, 18 lutego 2015

Bistro Parkowa: Mielone z pieczarkami + ziemniaki + sałatka

          Bistro Parkowa przy Kościuszki 53 była już tutaj raz. Mam do nich blisko i generalnie jak mi się nie chce nigdzie dalej ruszać to tam zahaczę. Ich kuchnia do 10zł nie powala na kolana, ale powyżej tej ceny dania wyglądają dosyć kusząco. Jednak to nie mój pułap, wiadomo.
          Wybrałem się tam ostatnio koło godz. 16 więc menu było już nieco przerzedzone. Padło na nieźle wyglądający kotlet mielony z pieczarkami. Do zestawu dostałem ziemniaki polane (opcjonalnie) sosem grzybowym z innej pieczeni. Sałatki wybiera się samemu w barze sałatkowym obok. Wszystko za równą dychę. Wielkim plusem jest fakt, że jedzenie jest podawane na bieżąco więc dostałem danie jeszcze przed zapłaceniem. Z 2 sałatkami na talerzu wszystko wyglądało bardzo dobrze. No tak niestety nie było do końca. Samo mielone było zdecydowanie za suche i zbyt 'kruchliwe'. Pieczarek niestety też tam nie wyczułem i to pomimo sporej chęci. Ziemniory były przyzwoite. Sos zdecydowanie im pomógł w tej ocenie. Bardzo dobry. No najsłabiej wypadają sałatki które są prosto ze słoja, albo przynajmniej sprawiają takie wrażenie. Wziąłem sobie 2 różne a nie potrafiłem ich kompletnie rozróżnić bo kosztowały dokładnie tak samo. Danie ratuje trochę jego rozmiar. Było bardzo duże, dokładnie tak jak spaghetti które i nich niedawno jadłem.
          Generalnie Parkowa nie kusi zbyt wykwintną kuchnią jednak opisywany zestaw najgorszy na świecie nie był. Jeśli ktoś mieszka blisko i potrzebuje coś zjeść na bardzo szybko to polecam tam wpadać, jednak warto dołożyć parę złotych do trochę droższych i zdecydowanie lepiej wyglądających dań.


Wynos: Tak
Dowóz: Nie

Sposób podania
Żarcie wyglądało bardzo smacznie na talerzu. Minus za lekką niechlujność podania
[] [] [] [] [] [] [] [] _ _ 8/10

Wygląd dania

Mielone wyglądało dobrze, równomiernie usmażone. Było jednak trochę za małe w porównaniu z resztą. Ziemniaki żółte i piękny kolor sosu z grzybami do tego. Sałatki też wyglądały ładnie jednak już na pierwszy rzut oka widać, że nie są świeżo robione 
[] [] [] [] [] [] [] _ _ _ 7/10

Smak

No tutaj najsłabiej. 
[] [] [] _ _ _ _ _ _ _ 3/10

Stopień najedzenia

Najadłem się całkiem całkiem ale nie na 100% 
[] [] [] [] [] [] _ _ _ _ 6/10

Średnia: 6/10











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz