sobota, 17 stycznia 2015

KAFEJ: Bagietka z pieca 'Goła Kura' z kurczakiem, goudą, mozarellą, pomidorem, ogórkiem, czerwoną cebulą, sałatą i ziołami

          KAFEJ ul. Chorzowska 5. Jakby sama nazwa sugerowała jest to kafejka gdzie się idzie na kawę z ciastkiem. Tak oczywiście jest i chwalą się, że kawę mają najlepszą w Kato (sprawdziłem i jest to bardzo możliwe). Na tle innych kawiarni KAFEJa wyróżnia jednak posiadanie kuchni i serwowanie 'szybkich' dań na ciepło. Gdy wyszperałem w internecie, że można tam zjeść za dyche to nie pozostało mi nic innego jak odwiedziny.
          Menu jak się okazało na miejscu jest całkiem obszerne i wszystko kosztuje do 10zł! Lovely. Biorę bagietkę 'Goła Kura' z kurczakiem, goudą, mozarellą, pomidorem, ogórkiem, czerwoną cebulą, sałatą i ziołami. 10zł. Czekałem na nią z 8 minut. Kiedy wylądował przede mną talerz z daniem to lekko się zdziwiłem bo na moje oko była to ciabatta a nie bagietka, ale osobiście bardziej mi ta opcja odpowiadała. Skosztowałem. IDEALNA. Była przepyszna i dokładnie taka, jaka powinna być. Ciabatta ciepła, chrupiąca i przesiąknięta pesto z bazylii (do wyboru jeszcze było z suszonych pomidorów). W środku same świeże warzywa i soczysty doprawiony kurczak. Sama porcja była tak duża, że prawie mnie pokonała. Nic więcej nie muszę pisać. Danie było bez najmniejszej skazy!
          Tak jak napisałem, wszystkie dania w KAFEJu kosztują do 10zł także jeszcze na pewno wpadnę tam pokosztować czego się da. Super miejsce, super atmosfera, fantastyczna kuchnia i kawa tez pyszna. Gratuluje KAFEJ, macie nowego stałego klienta!


Wynos: ?
Dowóz: ?

Niestety zapomniałem zapytać. Wybaczcie.

Sposób podania
Ciabatta przekrojona na pół pozwoliła na zerknięcie do jej środka który prezentował się ślicznie. Dodatkowo talerz przystrojony kiełkami.
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Wygląd dania

Ciabatta miała piękny kolor, nie była przypalona, a skórka miała rumieńce. Od środka pieczywo przesiąknęło pesto, a warzywa zaprezentowały cały wachlarz kolorów. Pięknie!
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Smak

Przepyszne danie! Warzywa świeże, pieczywo ciepłe i chrupiące, kurczak soczysty
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Stopień najedzenia

Maksymalny. Niby zwykła kanapeczka, a bandzior prawie mnie pokonał!
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Średnia: 10/10


Mamy kolejną dychę za dychę! KAFEJ gratulacje! Oby tak dalej!








1 komentarz: