wtorek, 9 grudnia 2014

Bistro Parkowa: Spaghetti Bolognese

          O istnieniu Bistro Parkowa nie miałem zielonego pojęcia do momentu przeprowadzki w jego okolice. Wybrałem się tam ostatnio zachęcony opinią kolegi o jedzeniu przez nich serwowanym. Miałem mało czasu więc Parkowa z racji na odległość wydawała się najwłaściwsza. Bistro znajduje się przy ul. Kościuszki 53. Mają sporo jedzonka do wyboru, głównie kuchnia polska, jednak wszystko minimalnie przekracza dyszkę. Do wyboru mi została fasolka po bretońsku albo spaghetti z mięskiem. Padło na makaron.
          Zapłaciłem równą dychę za potężną porcję. Jedzenie jest za przeszkloną ladą i podają je na Twoich oczach od razu po zapłaceniu więc czekałem z minutkę. Najs. Porwałem się na próbę zjedzenia wszystkiego, jednak poległem sromotnie. Porcja była potężna. Samego mięsa było chyba więcej niż makaronu. Makaron spaghetti poprawny. Nierozgotowany i nieposklejany. Mięso było dosyć dziwne. Z jednej strony samo w sobie było trochę suche, a z drugiej z zewnątrz tłuszcz aż z niego ściekał i było go zdecydowanie za dużo. Nie mniej jednak smakowało mi. Nie było jakieś górnolotne, ale dało się zjeść. Parmezan na górze był raczej niestety tylko w celach ozdobnych bo było go zdecydowanie za mało i kompletnie go nie poczułem.
          Żarełko było bardzo przyzwoite i dało się nim najeść do granic możliwości. Mięsa było tak dużo, że aż musiałem zostawić. Jestem wielkim fanem dań z makaronem i tym spaghetti się nie zawiodłem, ale nie była to najlepsza w moim życiu jego odsłona. Do Parkowej jednak na pewno jeszcze wrócę.

Sposób podania
Dosyć niechlujnie. Na boku talerze krople po sosie. Dobrze, że talerz odpowiednio wielki do porcji.
[] [] [] [] [] [] [] _ _ _ 7/10

Wygląd dania

Ilość zdecydowanie na plus. Reszta również niechlujna. Sos wylany na makaron od niechcenia, ser potarty również byle gdzie. Na dnie odłożyło się sporo tłuszczu.
[] [] [] [] [] [] _ _ _ _ 6/10

Smak

Pomimo kilku wad danie mi nawet smakowało. Mięso i makaron były odpowiednio ciepłe jednak to pierwsze było zdecydowanie zbyt suche.
[] [] [] [] [] _ _ _ _ _ 5/10

Stopień najedzenia

Pełna i zasłużona dycha. Porcja była ogromna.
[] [] [] [] [] [] [] [] [] [] 10/10

Średnia: 7/10







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz